TEL: 02155422791
لوگوی سیم بکسل تکین بکسل

نوع اتصال مهارکش با بدنه فورج

بدنه های فورج Turnbuckle ، همچنین به عنوان پیچ های کششی یا پیچ بطری شناخته می شوند ، دستگاه هایی هستند که برای تنظیم کشش یا طول طناب ها ، کابل ها ، میله های کراوات و سایر سیستم های کششی استفاده می شوند. آنها از یک قاب یا بدنه باز و دو اتصالات انتهای رزوه ای تشکیل شده اند که یا مهارکش چشم ، مهارکش فک ، استوک یا ترکیبی از اتصالات انتهایی هستند. یک انتهای هسته رشته ای سمت چپ است و انتهای دیگر آن راست پیچیده راست دست است که اجازه می دهد تنظیم دقیق کشش و طول با چرخش ساده قاب ، بدون چرخاندن اتصالات مهارکش یا طناب ها ، سیم بکسل ها یا کابل های موجود ، مجاز باشد.


مهارکش ها بر حسب سایز و ظرفیت لیفتینگ و بر حسب نوع متریال به فروش می رسند. طبیعتا اتصالات استیل و مهارکش های استنلس استیل دارای قیمت بالاتری نسبت به مهارکش های فولادی هستند. مجموعه های مهارکش به طور کامل مونتاژ می شوند ، همراه با اتصالات انتهایی همان ماده. بدنه آنها کاملاً قاب یا "هسته" اصلی پیچ است که به شما امکان می دهد مونتاژ سفارشی خود را با هر اتصالات انتهایی که می خواهید بسازید.


مهارکش ها اغلب در پروژه های ساختمانی ، هواپیماها و قایق های بادبانی ، ساخت ، تقلب های سرگرمی و سیستم های لوله ای استفاده می شود. این مجموعه ها و بدنه های اتصال دهنده های شهرستان آلبانی Drop Forged ، Passivated و Electropolished برای یک پایان مقاوم در برابر خوردگی مقاوم هستند. مجموعه ها و بدنه ها در فولاد کربن ، فولاد گالوانیزه داغ و فولاد ضد زنگ 316 موجود است.


مهارکش ها فقط باید به صورت مستقیم و خطی اعمال شوند. بخاطر داشته باشید که هرچه قطر رزوه اتصالات انتهایی بیشتر باشد ، ظرفیت بار بیشتری نیز خواهند داشت. هرچه طول بدن بیشتر باشد ، در هنگام سفت شدن یا شل شدن ، شل شدن آن بیشتر می شود

تکین بکسل

TEL : 02155422791
Email: info [at] takinboxel [dot] ir
طراحی و سئو توسط:
نانوتجارت

© Copy right 2024 | All ights Reserved | takinboxel Corporation