TEL: 02155422791
لوگوی سیم بکسل تکین بکسل

طریقه عملکرد مگنت صنعتی

مگنت بالابرنده نوعی مگنت دائمی است که قادر به تولید میدان مغناطیسی قوی تری نسبت به مگنت طبیعی است. به این دلیل که از فلزات کمیاب و آلیاژهایی مانند فریت ساخته شده اند. این مگنتهای بالابر در صنایع مختلف کاربردهایی را برای بلند کردن وسایل فلزی یا اجسام سنگین پیدا می کنند. مگنتهای الکتریکی دائمی خاص را می توان خاموش و روشن کرد. بنابراین ، هنگامی که جسم برداشت شده توسط آهن ربا به مکان مورد نیاز منتقل شود ، می توان مگنت را خاموش کرد. در صورت نیاز به بلند کردن وسایلی مانند صفحات فلزی ، لوله ها ، دیسک ها و غیره ، استفاده از مگنت صنعتی یک راه حل بسیار کارآمد و مقرون به صرفه است. در این پست نحوه کار یک مگنتی لیفتینگ و فواید آن بحث شده است.


تفاوت عملکرد مگنت صنعتی با اسلینگ های لیفتینگ



شکی نیست که مگنت های بالابر که بعنوان جایگزینی برای لیفتینگ بار با اسلینگ سیم بکسل و زنجیر محسوب می شوند باید از قدرت تحمل وزن خوبی برخوردار باشند. آنها از مواد مغناطیسی خاص مانند آلیاژهای آهن با تنظیمات دقیق ساخته شده اند تا به کلیه خصوصیات مورد نیاز برسند. همچنین ، آنها به ویژگی روشن و خاموش نیاز دارند. یک آهنربای بالابر دائمی دارای یک بلوک با بدنه اصلی و یک روتور است. در بدنه اصلی و روتور هر کدام دو آهنربا وجود دارد. این دو آهن ربا وقتی در یک جهت قرار بگیرند ، شار مغناطیسی تولید می کنند که به اجسام فلزی برای بلند شدن می رسد. هنگامی که جهت آهن ربا را در روتور تغییر می دهیم ، بار خارج می شود زیرا هیچ کشش مغناطیسی وجود ندارد. یک نکته مهم این است که چسبندگی اجسام به آهن ربا باید کاملاً نزدیک و محکم باشد ، بدون اینکه هوایی در این بین به دام بیفتد.

مگنت صنعتی دائمی با آهنرباهای بالابر الکترو دائمی متفاوت هستند. در حالت دوم ، یک سیم پیچ الکتریکی در اطراف آهنربا پیچیده می شود ، که جریان الکتریکی را برای روشن کردن آهنربا عبور می دهد. آنها همچنین از انرژی مغناطیسی برای بلند کردن اجسام استفاده می کنند. جریان الکتریکی فقط برای روشن کردن آهنربا استفاده می شود و بعداً قطع می شود.

تکین بکسل

TEL : 02155422791
Email: info [at] takinboxel [dot] ir
طراحی و سئو توسط:
نانوتجارت

© Copy right 2024 | All ights Reserved | takinboxel Corporation