TEL: 02155422791
لوگوی سیم بکسل تکین بکسل

اتصال قلاب و ترولی جرثقیل دستی


قلاب در ساختار جرثقیل دستی 2 کاره بر روی قاب یا بدنه بالابر است که می تواند برای تعلیق بالابر از شکاف یا پایه تعلیق چرخ دستی استفاده شود. یا یک دستگاه تعلیق ثابت که قلاب را بپذیرد ، سوار بر تیر یا چارچوب سازه ای ساختمان. بالابرهای قلاب دار معمولاً فقط زنجیره بار پیوند یا زنجیره بار غلتکی جوش داده شده را به عنوان محیط بالابر دارند ، زیرا محیط بالابر زنجیره بار همیشه با قلاب بالایی همسو است. بالابرهای قلاب دار شامل: جرثقیل دستی که با دست کار می کنند ، بالابرهای زنجیره ای برقی و جرثقیل های پنوماتیکی. جرثقیل برقی سیم بکسلی به طور معمول با قلاب نصب نمی شوند زیرا موقعیت بارگیری درام به دلیل پیچیده شدن یا از بین رفتن سیم بکسل بر روی درام حرکت می کند و بنابراین با قلاب بالایی همخوانی ندارد. قلاب طناب سیم دار قلاب را می توان مبله کرد. با این حال ، آنها ممکن است به قلاب های بالا و چندین طراحی خاص توسط سازنده بالابر نیاز داشته باشند.


بالابرهای ترولی برقی ، قلاب های مجهز به قلاب ، سوار بر روی لگن یا لگ سوارکاری شده از یک ترولی برقی یا ترولی برقی هستند. یا یک بالابر دارای ترولی برقی انتگرال به عنوان بخشی از قاب بالابر ، که امکان حرکت روی فلنج پایینی تیر مونوریل یا فلنج پایینی تیر پل جرثقیل سقفی برقی را فراهم می کند.


ترولی دستی برای جرثقیل دستی



حرکت ترولی دستی که اغلب برای جرثقیل دستی بکار می رود که با دست انجام می شود ، توسط اپراتور گرفته شده و یک زنجیره دستی مداوم را که از چرخ دستی معلق است ، می گیرد و می کشد. زنجیر دستی با توجه به مشخصات طراحی زنجیر دستی از مجموعه ای از پیوندهای جوش خورده یا جوش نخورده تشکیل شده در هم تنیده تشکیل شده است. اتصالات زنجیره دستی جیب های مناسب چرخ زنجیری چرخ دستی یا چرخ دنده را دارد. وقتی اپراتور زنجیر دستی را می کشد ، چرخ زنجیره دستی می چرخد ​​و نیرو را از طریق چرخ دنده به چرخ های چرخ دستی منتقل می کند. کشیدن زنجیر دستی در یک جهت باعث می شود که چرخ دستی در یک جهت حرکت کند. و کشیدن زنجیر دستی در جهت مخالف باعث می شود که چرخ دستی در جهت مخالف حرکت کند. چرخ دستی های دستی که با زنجیره دستی کار می کنند ، توانایی بسیار خوبی در لکه گیری بار دارند.

تکین بکسل

TEL : 02155422791
Email: info [at] takinboxel [dot] ir
طراحی و سئو توسط:
نانوتجارت

© Copy right 2024 | All ights Reserved | takinboxel Corporation