TEL: 02155422791
لوگوی سیم بکسل تکین بکسل

امنیت شگل ها، بازرسی و سایز بندی شگل یو

از آنجا که شگل ها اغلب برای کاربردهای مهم و فشرده سازی و تقلب مورد استفاده قرار می گیرند ، بنابراین اطمینان از رعایت برخی از قوانین اساسی ایمنی و نگهداری برای تضمین سطح عملکرد بهتر در طول زمان ، بسیار مهم است.

از نظر علائم سایش ، پارگی و خستگی ، زنجیرها باید مرتباً مورد بازرسی قرار گیرند. نقاط احتمالی آسیب یا خرابی برای همه انواع شگل ها می تواند در بدن ، سنجاق ، یا در سوراخ های چشم یا سنجاق ایجاد شود و مهم این است که این مناطق را بطور دقیق در طول کار تمام قیدها کنترل کنید.

به طور خاص ، از نظر وجود علائم خم شدن ، تاب خوردگی یا کشیدگی ، زنجیرها را به دقت بازرسی کنید ، که این ممکن است نشان دهد که شگل یو به اندازه کافی با نیروهای باری که روی آن قرار گرفته مقابله نمی کند. شگل های خم شده به عنوان نشانه ای از نیروهای بارگیری جانبی بیش از حد است که در نهایت می تواند منجر به خرابی فاجعه بار (به ویژه قیدهای D) شود ، در حالی که پین ​​های شگل نعلی شکل تحریف شده یا شکسته باید سریعاً تعویض شوند.

حتی اگر یک پین شگل کاملاً دست نخورده باقی بماند ، اگر حتی کمی از شکل اصلی آن پیچیده باشد ، ممکن است به درستی در شگل یو قرار نگیرد ، که به طور چشمگیری خطر شل شدن زیر بار را افزایش می دهد. اگر تمایلی به نشستن صحیح پین های زنجیره ای ندارند ، هرگز نباید آنها را مجبور کرد یا آنها را چکش زد و هرگز نباید آنها را با یک سخت افزار ایستاده جایگزین کرد که به صراحت برای آن منظور و نوع شگل یو طراحی نشده است.


کد خوانی شگل های یو و نعلی شکل

,p>
شما اغلب طیف گسترده ای از بندهای کوچک ، متوسط ​​و بزرگ D یا قیدهای کمان را مشاهده می کنید که برای فروش بر اساس اندازه ذکر شده اند ، و اغلب اطلاعات محصول ممکن است شامل اندازه پین ​​نیز باشد. با این حال ، توجه داشته باشید که اندازه گیری های کلیدی داده شده در هر مشخصات زنجیره ای D ، قطر ماده استفاده شده در قسمت بدنه خواهد بود - اندازه گیری های پین معمولاً بیشتر از این خواهد بود.

مهم است که هنگام برنامه ریزی و خرید قید ، اندازه مناسب (به عنوان مثال ضخامت مواد) را در ذهن داشته باشید ، زیرا این مشخصات اصلی است که مناسب بودن یک شگل نعلی شکل داده شده را برای استفاده تحت بارهای خاص تعیین می کند.

اولین بند برای قضاوت در مورد مناسب بودن شگل نعلی شکل برای استفاده از یک محموله خاص باید همیشه راهنمای سازنده برای بار کاری ایمن (SWL) باشد. از فروش باید با اطلاعات واضح در این زمینه پشتیبان تهیه شود ، و تحمل نامی یک محصول اغلب به طور واضح در خود قفسه می شود.

سایر اطلاعات اندازه گیری - مانند طول سنجاق ، یا فاصله بین چشم های بدن زنجیر در هنگام جدید - ارزش دسترسی به آن را در طول عمر کاری زنجیر بار حفظ می کند ، زیرا می تواند به تشخیص و تشخیص خم شدن یا خم شدن با گذشت زمان کمک کند. از قیدهایی که فاصله چشم با چشم آنها بیشتر از مشخصات ذکر شده در تولید کننده است ، استفاده نشود.

تکین بکسل

TEL : 02155422791
Email: info [at] takinboxel [dot] ir
طراحی و سئو توسط:
نانوتجارت

© Copy right 2024 | All ights Reserved | takinboxel Corporation