TEL: 02155422791
لوگوی سیم بکسل تکین بکسل

سیم بکسل ریز بار چیست و چه کارایی دارد؟

سیم بکسل ها در قطر های بسیار مختلفی از 0.5 میلیمتر الی 68 میلیمتر تولید می شوند که هر یک دارای کاربری صنعتی ویژه ای هستند. سیم بکسل ریز بار در واقع اشاره به قطر های بسیار پایین سیم بکسل اغلب در محدوده 0.5 الی 4 میلیمتر دارد. سیم بکسل های ریز بار در متراژ 1000 و حتی 2000 متر و اغلب بر روی قرقره هایی از جنس پلیمری پلاستیکی به بازار عرضه می شوند. سیم بکسل ریز بار هم در گرید های فولادی بصورت آبکاری شده گالوانیزه به بازار عرضه می شود و هم در گرید های استنلس استیل نگیر 316 قابل عرضه هستند.

مشخصات مکانیکی سیم بکسل ریز بار

از دو ساختار 7X7 و 6X19 در تولید سیم بکسل ریز بار استفاده بسیاری می شود. با توجه به کاربری های غیر لیفتینگ و سبک، اغلب از گرید های پایین فولادی در تولید سیم بکسل ریز بار استفاده می شود که گرید های 1370 الی 1570 فولاد پر مصرف ترین گرید ها در این نوع کاربری هستند. این سری سیم بکسل ها گاهی همراه با روکش های پلاستیکی و بصورت سیم بکسل روکش دار نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

گرید های استنلس استیل از سیم بکسل ریز بار نیز با توجه به قابلیت های شیمیایی بسیار مناسب و مقاومت محیطی در تماس با بسیاری از گاز ها و خورنده های صنعتی کاربری گسترده ای دارد. این سیم بکسل استیل که در قطر های بسیار کم تولید می شود با داشتن درصد بالایی از کروم و نیکل بدون نیاز به داشتن آبکاری سطحی با سطحی براق تولید می شود. با توجه به قطر های پایین سیم بکسل ریز بار انتخاب نمونه های سیم بکسل استیل با وجود قیمت بالاتر استیل نسبت به فولاد در این نوع کاربری ها با قطر های پایین که وزن کمی را نیز دارند توجیه اقتصادی مناسبی دارد. بازرگانی تکین بکسل وارد کننده گرید های پایین سیم بکسل ریز بار در ایران است.

تکین بکسل

TEL : 02155422791
Email: info [at] takinboxel [dot] ir
طراحی و سئو توسط:
نانوتجارت

© Copy right 2024 | All ights Reserved | takinboxel Corporation