TEL: 02155422791
لوگوی سیم بکسل تکین بکسل

جرثقیل دستی پرتابل و قابل حمل

جرثقیل دستی KITO CX003 با وزن 2.4 کیلوگرم ، حداقل ارتفاع 217 میلی متر و ظرفیت بار 250 کیلوگرم ، یکی از کوچکترین و سبک ترین جرثقیلهای زنجیره ای موجود است. پس از آن CX005 با وزن 4.5 کیلوگرم ، حداقل ارتفاع 260 میلی متر و ظرفیت بار 500 کیلوگرمی دنبال می شود. علاوه بر این ، CX با طراحی پیشرفته صنعتی خود قیمت "جوایز طراحی خوب" را دریافت کرد که توسط سازمان ارتقا Design طراحی صنعتی ژاپن در اکتبر 2008 اهدا شد.
CX003 کوچک به اندازه یک لیوان آبجو است و در هر کجا که کار تعمیر انجام شود و نصب کننده مجبور باشد واحد را با خود حمل کند ، انتخاب برتر است. این می تواند در زمینه مهندسی مکانیک ، برای جایگزینی قطعات معیوب یا برای ساخت مرحله باشد.
پوشش آلومینیومی به خوبی کار شده و با پیچ و مهره های ضد غرق مجهز شده است. جرثقیل دستی زنجیری پرتابل و قابل حمل به عنوان تجهیزات استاندارد دارای حفاظت از اضافه بار است. سیستم ترمز مکانیکی ، راهنمای زنجیره بار و زنجیره بار نیکل اندود شده برای طول عمر بیشتر از دیگر ویژگی های خاص دیگر است. از مزایای دیگر می توان به حمل و نقل آسان ، دوام و قابلیت اطمینان اشاره کرد.
نیروی عملیاتی این واحد تنها 14.7 DaN است که آن را به یکی از آسانترین جرثقیل های موجود در جهان تبدیل می کند. هر دو ، CX003 و CX005 ، به طور طبیعی از محدود کننده های اضافه بار به عنوان تجهیزات استاندارد استفاده می کنند و از 130 تا 170٪ حداکثر ظرفیت بار اعمال می شوند. به عبارت دیگر ، وقتی تلاش می شود باری که بیش از ظرفیت بار است بلند شود ، زنجیره دستی از بین می رود تا بار نتواند بلند شود.
زنجیره های بار ، به قطر 3.2 میلی متر و گام زنجیر ظریف امکان تنظیم جرثقیل را به روشی منحصر به فرد فراهم می کند و اجازه می دهد حرکات بلند کردن را با دقت میلی متر انجام دهید. واحد را می توان در دمای 40- تا 60+ درجه سانتیگراد کار کرد. یکی دیگر از ویژگی های خاص این جرثقیل زنجیری دستی ، راهنمایی عالی زنجیره ای است که به لطف گذرگاه زنجیره ای بهبود یافته است.


مشخصات کاربری جرثقیل دستی پرتابل


,p>

ظرفیت جرثقیل دستی پرتابل: 250 کیلوگرم احترام 500 کیلوگرم
قالب کوچک جیبی
بدنه آلومینیومی کاملاً مجهز و مجهز به پیچ و مهره ضد آب
فقط 2.4 کیلوگرم 4.5 کیلوگرم وزن خالص
ساخت و ساز جمع و جور: حداقل ارتفاع 217 میلی متر نسبت به 260 میلی متر
نیروی کشش عقب برای عملکرد آسان (کمتر از 15 کیلوگرم نیروی کشش برای بلند کردن بار نامی)
محدود کننده اضافه بار به صورت استاندارد: محافظت در برابر اضافه بار تصادفی
باز شدن قلاب گسترده (قلاب بالا و پایین)
قفل قلاب با نوک ایمنی (قلاب بالا و پایین)
زنجیر بار اندود نیکل با گام زنجیر کوچک برای حرکات دقیق بلند کردن
مقاوم در برابر سایش زنجیره بار اندود نیکل برای مقاومت بالا و یکنواخت (1000 N / mm2) ، مطابق با استاندارد DIN EN

تکین بکسل

TEL : 02155422791
Email: info [at] takinboxel [dot] ir
طراحی و سئو توسط:
نانوتجارت

© Copy right 2024 | All ights Reserved | takinboxel Corporation