TEL: 02155422791
لوگوی سیم بکسل تکین بکسل

زنجیر استنلس استیل بار

زنجیر استنلس استیل بارزنجیر استنلس استیل که برای کاربری های صنعتی، باربری و اتصالات دریایی بکار گرفته می شود یکی از انواع ابزار آلات لیفتینگ محسوب می شود که بدون هیچ آبکاری و روکش سطحی بکار گرفته می شود. زنجیر استنلس استیل Stainless steel lifting chain دارای رنگی نقره ای مایل به زرد می باشد که سطحی براق داشته و در سایز های اینچی و میلیمتری عرضه می شود. زنجیر استنلس استیل صنعتی به روش فورج کرم با برش زدن میله های استنلس استیل در ابعادی برابر با طول باز شده دانه های زنجیر استیل مورد استفاده قرار می یگرد که پس از اعمال حرارت و عبور از داخل قالب هایی شکل دنده زنجیر استنلس استیل را به خود می گیرد. بازرگانی تکین بکسل وارد کننده و عرضه کننده انواع و سایز های مختلف زنجیر استنلس استیل در ایران می باشد.


سایز و گرید های زنجیر استنلس استیل بار


زنجیر استنلس استیل نیز مانند دیگر انواع اتصالات استیل در دو گرید یعنی زنجیر استیل بگیر که تا اندازه ای توسط آهنربا جذب شده و از گرید 304 استنلس استیل تولید می شود و زنجیر استیل نگیر که توسط آهنربا و در میدان مغناطیسی جذب نشده و از گرید 316 استیل تولید می شود در بازار موجود می باشد. زنجیر استنلس استیل صنعتی بار در هر دو گرید نیز دارای مشخصات مکانیکی برابر از تنسایل WLL , MBL کاملا برابری بوده و تفاوت عمده ای که دارند در مقاومت در برابر زنگ زدگی آنها می باشد. در ترکیبات شیمیایی هر دو زنجیر از درصد بالایی از کروم و نیکل استفاده شده است که عامل اصلی باز دارنده در فرایند زنگ زدگی نیز قابلیت بسیار بالای این دو فلز در از دست دادن الکترون محسوب می شود. از نظر تنسایل مقاومت کششی زنجیر استنلس استیل بار صنعتی داراری تنسایل مقاومت کششی 1570 نیوتن بر میلیمتر مربع است که در مقایسه با زنجیر های فولادی مثل زنجیر گرید G80 در رده پایینتری قرار دارد اما مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی و عدم جذب توسط آهنربا از دلایل انتخاب این زنجیر محسوب می شوند.

زنجیر استنلس استیل بگیر ضد زنگ 304

زنجیر استنلس استیل 304 با قدرتی بسیار اندک تر نسبت به زنجیر فولادی اما تا اندازه ای جذب آهنربا می شود و نام بگیر را نیز از همین تاثیر از میدان مغناطیسی به آن داده اند. زنجیر استیل 304 دارای قیمت بسیار بالاتری نسبت به قیمت زنجیر فولادی دارد که به سبب بکارگیری 18% کروم و 8% نیکل در ساختار شیمیایی این زنجیر است که هر دو از فلزات فعال و گرانبها محسوب می شوند. استفاده از زنجیر استیل بگیر 304 بدون نیاز به مقاوم سازی و یا آبکاری سطحی صورت گرفته و سطح این فلز دارای رنگی نقره ای مایل به زرد دارد. زنجیر استیل بگیر نیز مانند دیگر انواع زنجیر لیفتینگ بار به روش فورج گرم تولید شده است و کاربری های صنعتی مختلفی بالاخص در محیط های مرطوب دارد. زنجیر استنلس استیل نیز در زمان طولانی و در تماس با خورنده های صنعتی دچار خوردگی خواهد شد.

زنجیر استنلس استیل بگیر ضد زنگ 304

زنجیر استنلس استیل دانه کوتاه گرید 316

زنجیره استنلس استیل اتصال کوتاه Grade 316 در بخش های کشاورزی ، ساختمان و صنایع سنگین استفاده می شود و دارای سطحس برای می باشد که سطح زنجیر استنلس استیل بصورت Electro Polish فراوری می شود. لطفا توجه داشته باشید: زنجیرها به صورت دسته ای در هر محموله از نظر شکستن بار آزمایش می شوند.
لطفا برای کسب اطلاعات فعلی با بخش فروش ما مشورت کنید. زنجیر استنلس استیل دانه کوتاه در سایز 6 میلیمتر دارای وزنی برابر با 0.87 کیلوگرم به ازای هر متر و در سایز 8 میلیمتر وزنی برابر با 1.4 کیلوگرم در واحد طول دارد که نسبت به سایز های برابر از زنجیر الواتور استنلس استیل که دانه های بلند تری دارند وزن کمتری دارد.
در ابعاد اندازه های کوچکتر زنجیره استنلس استیل دانه کوتاه که در سایز 6 میلیمتر دارای MBL 2400، در سایز 8 میلیمتر دارای MBL 3260 کیوگرم ، در سایز 10 میلیمتر دارای MBL 5100 کیوگرم و زنجیر استنلس استیل دانه کوتاه با گرید 316 در سایز 12 میلیمتر دارای MBL 7500 کیلوگرم است و بصورت واریانس وجود دارد. لطفا برای بررسی ابعاد دقیق با تیم فروش ما تماس بگیرید.

زنجیر استنلس استیل دانه کوتاه گرید 316
زنجیر استنلس استیل گرید 304 نگیر  304زنجیر استنلس استیل گرید 304 نگیر
زنجیر استنلس استیل 316  316زنجیر استنلس استیل 316
زنجیر استیل 316  گرید 316زنجیر استیل 316

زنجیر استنلس استیل با طول دانه متوسط گرید 304

زنجیره پیوند متوسط ​​درجه 304 در 6 اندازه موجود است (جدول زیر را ببینید). زنجیره پیوند متوسط ​​درجه 304 در بخش های کشاورزی ، ساختمان و صنایع سنگین استفاده می شود. این زنجیر استیل بار که تنها برای کاربری های غیر لیفتینگ مورد استفاده قرار می گیرد دارای بیشترین میزان کاربری در سایز های 3 الی 12 میلیمتر می باشد. این سری از زنجیر های استنلس استیل بار که در تولید انها از متریال AISI 304 Stainless Steel استفاده شده است در سایز 3 میلیمتر که در واحد طول تنها دارای وزن 0.2 کیلوگرم است دارای MBL حداقل نیروی شکستی برابر با 700 کیلوگرم می باشد. با افزایش سایز زنجیر استیل وزن واحد طول و MBL «یز که بر خلاف تنسایل متناسب با طول تغییر می کند بالا رفته و برای زنجیر استیل بار سایز 6 میلیمتر دارای وزن 0.77 کیلوگرم در واحد طول و MBL 1850 کیلوگرم و برای سایز پر کاربرد 8 میلیمتر از زنجیر استنلس استیل در واحد طول دارای وزن 1.3 کیلوگرم و دارای MBL 3250 کیلوگرم می باشد. نوع پوشش سطحی نیز در این نوع زنجیر استیل پولیس به روش الکتریکی است.

تکین بکسل

TEL : 02155422791
Email: info [at] takinboxel [dot] ir
طراحی و سئو توسط:
نانوتجارت

© Copy right 2024 | All ights Reserved | takinboxel Corporation