TEL: 02155422791
لوگوی سیم بکسل تکین بکسل

مشخصات فنی جرثقیل برقی سری MR2 کیتو

حمل بار توسط جرثقیل برقی باید با خیال راحت انجام شود و دقیقاً سری جرثقیل برقی KITO MR2 بهترین گزینه است. در ترکیب با سری ER2 Electric Chain Hoist KITO همزیستی کاملی برای انواع برنامه های لیفتینگ بار را ارائه می دهد. ترولی های KITO MR2 به راحتی به عرض پرتو 300 میلی متر به طیف وسیعی از اندازه های فلنج تیر (متصل می شوند). برای اطلاعات بیشتر لطفا با پشتیبانی خدمات مشتری تماس بگیرید.
سری MR2 Trolleys به عنوان تجهیزات استاندارد حفاظت از جرثقیل برقی (IP55) ارائه می شود که به استفاده از بالابر نیز در شرایط سخت خارجی کمک می کند.
از آنجا که ترولی های موتوری KITO از ظرفیت 125 کیلوگرم تا 5 تن در دسترس هستند ، می توانید ظرفیتی را انتخاب کنید که نیازهای شخصی شما را برآورده کند. ظرفیت های بالاتر در صورت درخواست در دسترس است. MR2 با یک سرعت تراورس و کنترل کنتاکتور یا با سرعت تراورس دوگانه با استفاده از اینورتر فرکانس در دسترس است. نوع محصول با اینورتر فرکانس برای کنترل بارهای حساس قابل حمل با جرثقیل برقی کاملاً مناسب است زیرا حرکات شروع و توقف را به راحتی فراهم می کند.
ترولی های جرثقیل برقی MR2 دارای ترمز موتور روتور کششی بسیار بادوام و قابل اطمینان برای کنترل دقیق بار ، کاهش سرعت و دوام طولانی تر هستند. یک موتور سنگین با قدرت اسب بخار بالا ، باله های خنک کننده و حفاظت استاندارد از موتور حرارتی عملکرد عالی و کارایی بیشتر بالابر را ارائه می دهد.
انواع مختلف سیستمهای تأمین انرژی مانند آویز کابل KITO یا سیستم فستون ریل C در صورت درخواست در دسترس هستند و بنابراین از سیستم تزئین منبع تغذیه محافظت می کنند. علاوه بر این ، غلتک های راهنمای کناری توسط چهار بلبرینگ پشتیبانی می شوند که حرکت ترولی را صاف می کند و سایش چرخ ها و تیر را کاهش می دهد.

تکین بکسل

TEL : 02155422791
Email: info [at] takinboxel [dot] ir
طراحی و سئو توسط:
نانوتجارت

© Copy right 2024 | All ights Reserved | takinboxel Corporation