TEL: 02155422791
لوگوی سیم بکسل تکین بکسل

تیفور سیم بکسلی سری T516 Tractel

تیفور سیم بکسلی یکی از محصولات مهم Tractel® در سراسر جهان به عنوان بالابر طناب سیم ردیف بالا شناخته می شود ، قادر به کار در هر موقعیت و در هر ارتفاع بالابر با طول طناب نامحدود است. تیفور سیم بکسلی ایمن ، قابل اعتماد و کارآمد است. هنگام انجام کشش طولانی یا نیاز به افزایش ظرفیت مناسب ترین حالت است. این سبک است ، به سرعت نصب می شود ، شامل حفاظت از اضافه بار می شود و نسبت به سایر بالابرهای با کاربری سیم بکسل نیاز به تلاش کمتری دارد.


تیفور سیم بکسلی مخصوصاً برای عملیات نجات مناسب است. تیم های نجات آتش نشانی در سراسر جهان برای استخراج ایمن وسایل نقلیه گیر کرده یا جابجایی تجهیزات سنگین که باعث ایجاد شرایط ناامن می شوند ، به تیفور سیم بکسلی اعتماد می کنند. تیفور سیم بکسلی توسط یک شخص قابل استفاده است و نصب و استفاده از آن ساده است. این همچنین یک ابزار قابل اعتماد در حذف درخت و محیط های کشاورزی است.

موارد کاربری تیفور سیم بکسلی


تیفور سیم بکسلی یکی از همه کاره ترین محصولات Tractel® است که در مدل های دست زدن به مواد و سواری انسان موجود است. این می تواند هنگام بلند کردن سکوهای کار یا در سیستم عامل های معلق ، برای کشش سیم سیم ، در هنگام نصب سیلوهای فولادی ، برای بارگیری یا تخلیه تجهیزات سنگین ، در تقلب پله برقی ، هنگام قرار دادن ترانسفورماتور ، برای بالا بردن و پایین آمدن چادرها و هنگام استفاده بازرسی و نگهداری از انواع سازه ها. هنگامی که همراه با dynafor used ما استفاده می شود ، یک راه حل ایده آل برای نظارت بر کشش لنگرها است.

تکین بکسل

TEL : 02155422791
Email: info [at] takinboxel [dot] ir
طراحی و سئو توسط:
نانوتجارت

© Copy right 2024 | All ights Reserved | takinboxel Corporation