TEL: 02155422791
لوگوی سیم بکسل تکین بکسل

اتصالات نرده سیم بکسلی استیل

اتصالات نرده سیم بکسلی استیلنرده های سیم بکسلی نسل جدیدی از نرده ها با کاربری خانگی، گلخانه ای، صنعتی هستند که امروزه حتی در دکوراسیون داخلی نیز از آنها استفاده می شود. نرده های سیم بکسلی اغلب با بکارگیری سیم بکسل استیل و اتصالات استنلس استیل تولید می شوند تا هم مقاومت محیطی بالایی در برابر زنگ زدگی داشته باشند و هم ظاهر براق خود را در مدت زمان بالا حفظ کنند. اتصالات استیل نرده های سیم بکسلی در دو گرید استیل 304 و 316 قابل عرضه می باشد که هم در سایز های میلیمتری و هم در سایز های اینچی تولید می شود. اتصالات نرده سیم بکسلی استیل شاما انواع قلاب ها، سوکت ها، اتصالات پیچ و مهره ای نرده استیل، انواع مهارکش ها، بست های سیم بکسلی و غیره می شوند که در زیر به آنها اشاره می کنیم.

نرده های سیم بکسلی از سیم بکسل استنلس استیل اغلب با ساختار 7X19 استفاده می کنند که در واقع متشکل از 6 استرند یا رشته که به دور یک استرند مغزی در داخل بسته شده است قرار می گیرد. برخی از انواع نرده ها نیز که از سایز های بزرگتر سیم بکسل استفاده می کنند از سیم بکسل استیل ساختار 6X19 که در مغزی خود از یک سیم بکسل دیگر استفاده می کند تولید می شوند. طراحی و تولید نرده های سیم بکسلی و انتخاب اتصالات استنلس استیل نرده ها بسته به موقعیت مکانی و نوع کاربری می تواند متفاوت باشد.

تفاوت گرید های استیل اتصالات نرده سیم بکسلی

گرید های بسیار متنوعی از استنلس استیل و استیل آستنیته وجود دارد که هر یک دارای مشخصات مکانیکی منحصر به فردی هستند. گرید هایی مانند 304، 310، 312 و 316 دارای بیشترین کاربری ها در صنایع هستند که گرید های 310 و 312 اغلب به سبب قابلیت های حرارتی بالایی که دارند و گرید های 304 و 316 به سبب قابلیت های بالایی که در برابر زنگ زدگی و اکسید شدن دارند مورد استفاده قرار می گیرند. اتصالات نرده های سیم بکسلی استیل اغلب از یکی از دو گرید 304 که به سبب جذب اندک توسط آهنربا به استیل بگیر و گرید 316 که به سبب عدم جذب توسط آهنربا به استیل نگیر مشهور هستند استفاده می شوند.

هر دو گرید 304 و 316 بکار رفته در تولید اتصالات استیل نرده سیم بکسلی دارای مقاومت کششی برابر و عملا دارای تنسایل 1570 نیوتن بر میلیمتر مربع هستند و تفاوت عمده آنها در مقاومت محیطی می باشد. اندکی تفاوت در ترکیبات شیمیایی دو گرید بکار رفته در تولید اتصالات نرده سیم بکسلی استیل وجود دارد که محدود به اندکی عنصر فلزی مولیبدنیت در ساختار گرید 316 می باشد. وجود این درصد پایین مقاومت محیطی اتصالات نرده استیل سیم بکسلی گرید 316 را بالاخص در برابر اسید های رقیق مانند باران های اسیدی افزایش می دهد. از آنجایی که این فلز گرانبهاست قیمت گرید 316 از اتصالات نرده استیل نیز بالاتر از گرید 304 می باشد.

بست بکسل نرده سیم بکسلی استیل  گرید 304بست بکسل نرده سیم بکسلی استیل
بست بکسل ضربدری استیل  گرید 316بست بکسل ضربدری استیل
مهارکش دو سر چشمی استیل 316  گرید 316مهارکش دو سر چشمی استیل 316
مهارکش یکسر حلقه یکسر قلاب  گرید 316مهارکش یکسر حلقه یکسر قلاب
مهارکش دو سر قلاب استیل  گرید 316مهارکش دو سر قلاب استیل
قلاب دینام نری استیل بلند  گرید 316قلاب دینام نری استیل بلند
دستگیره نرده سیم بکسلی استیل  گرید 316دستگیره نرده سیم بکسلی استیل
یو بولت استنلس استیل  گرید 316یو بولت استنلس استیل
سوکت رزوه ای استیل  گرید 316سوکت رزوه ای استیل
صفحه حلقه دار مربعی استیل  گرید 316صفحه حلقه دار مربعی استیل
  گرید 316
بوش بیضی پرس سیم بکسل استیل  گرید 316بوش بیضی پرس سیم بکسل استیل
صفحه حلقه دار بیضی  گرید 316صفحه حلقه دار بیضی

مقاومت در برابر زنگ زدگی اتصالات نرده استیل

این تصور که استنلس استیل و اتصالات نرده استیل زنگ نمی زنند در کل صحیح نمی باشد چرا که حتی استنلس استیل 316 نیز تنها در تماس با آب و رطوبت در طولانی مدت دچار زنگ زدگی می شود اما از آنجایی که طول عمر اتصالات نرده استیل سیم بکسلی در برابر آب و رطوبت مقاومت بسیار بالاتری از سیم بکسل های فولادی و اتصالات فولادی دارند له ضد زنگ مشهور هستند. سرعت زنگ زدگی استنلس استیل در صورتیکه در تماس با گازها و یا اسید های رقیق قرار نیگیرد بسیار اندک می باشد بگونه ای که در هر 100 سال کمتر از 0.4 میلیمتر از سطح خود را از دست می دهد. در مواردی که قابلیت های مقاومت محیطی در برابر زنگ زدگی بسیار مهم باشد بعنوان مثال در اتصالات زیر دریایی ها که در تماس با آب شور دریا با خورندگی بالا هستند از تیتانیوم در تولید اتصالات پیچ و مهره در مواردی استفاده می شود که قیمت بسیار بالایی دارد و عملا در راه اندازه نرده های سیم بکسلی کاربردی ندارد. انتخاب گرید 316 در استفاده از اتصالات نرده های استیل سیم بکسلی در کل طول عمر بالاتری را به دنبال داشته و با وجود بالاتر بودن قیمت توجیه مالی دارد.

تکین بکسل

TEL : 02155422791
Email: info [at] takinboxel [dot] ir
طراحی و سئو توسط:
نانوتجارت

© Copy right 2024 | All ights Reserved | takinboxel Corporation