TEL: 02155422791
لوگوی سیم بکسل تکین بکسل

عملیات حرارتی و سخت کاری اتصالات سیم بکسل و زنجیر

بالا بردن مقاومت های کششی و سایشی کلیه اتصالات لیفتینگ شامل انواع سیم بکسل، زنجیر و اتصالات سیم بکسل ها اولا با بکارگیری آلیاژ هایی ویژه با قابلیت های بالای فولادی که درصد کربن بکار گرفته شده در ساختار از مهمترین این فاکتور ها می باشد در وحله اول و انجام عملیات حرارتی شامل سرمایش و گرمایش فولاد در وحله دوم صورت می پذیرد. با انجام آنالیز متریال دست یابی به ترکیبات شیمیایی بکار رفته در ساختار اتصالات سیم بکسل مانند انواع قلاب S انواع شگل های یو و نعلی شکل و مهارکش ها قابل دست یابی است. اما دست یابی به مراحل انجام عملیات حرارتی اتصالات سیم بکسل شامل دمای دقیق سرمایش، دمای گرمایش، مدت زمان سرمایش و گرمایش و سرعت فرایند به هیچ عنوان قابل دسترسی و بازیابی نیست. در زیر به بررسی مراحل اصلی عملیات حرارتی سخت کاری سیم بکسل، زنجیر و اتصالات سیم بکسل و زنجیر می پردازیم.


مراحل انجام عملیات حرارتی اتصالات سیم بکسل


مراحل دقیق عملیات حرارتی بستگی به ترکیب شیمیایی فولاد دارد. برخی از این مراحل برای کاهش تردی و افزایش چکش خواری فولاد صورت می پذیرد حال آنکه برخی از مراحل عملیات حرارتی اتصالات سیم بکسل و زنجیر برای افزایش سختی سطحی آن انجام می گیرد.



مراحل دیگری نیز برای عملیات حرارتی اتصالات سیم بکسل ها قابل تعریف می باشد که برند های مختلف بر حسب نیاز از آن استفاده می کنند.
جزئیات عملیات حرارتی

تکین بکسل

TEL : 02155422791
Email: info [at] takinboxel [dot] ir
طراحی و سئو توسط:
نانوتجارت

© Copy right 2024 | All ights Reserved | takinboxel Corporation