TEL: 02155422791
لوگوی سیم بکسل تکین بکسل

کاربری سیم بکسل استیل در دکوراسیون

سیم بکسل های استیل به سبب ظاهر براق و خیره کننده ای که دارند در دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرند. البته توجه به اینکه سیم بکسل استیل خاصیت ضد زنگ داشته و در طولانی مدت نیز دچار تغییر رنگ نمی شود در انتخاب این ابزار در دکوراسیون موثر بوده است. از سیم بکسل استیل نه تنها در دکوراسیون بلکه در سایز های کوچک در تولید اکسسوری ها و زیور آلات نیز استفاده می شود.

سیم بکسل استنلس استیل اغلب با ساختار های 6 رشته مانند 6X19 و 7X19 در دکوراسیون مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده هم بعنوان آویز و هم بصورت نرده از موارد کاربری سیم بکسل استیل در دکوراسیون می باشد. البته در بسیاری از طراحی های داخلی از زنجیر به جای سیم بکسل استفاده می شود که هم زنجیر های استیل و هم برای طراحی محیط های تجاری و صنعتی از زنجیر فولادی بصورت خشکه و با رنگ مشکل مات که حاصل فسفاته سازی سطحی است استفاده می شود.

کاربری سیم بکسل استیل در نرده

یکی از موارد کاربری سیم بکسل استیل در دکوراسیون داخلی در تولید نرده های سیم بکسلی است. این نوع کاربری اغلب در فضاسازی ویلا ها مورد استفاده قرار می گیرد. از سیم بکسل استیل اغلب در سایز های بالای 6 میلیمتر همراه با اتصالات مختلفی از جمله مهارکش استیل، بست بکسل استیل، سوکت و ترمینال استیل در تولید این نرده ها استفاده می شود. در این کاربری اغلب از گرید 316 که به استیل نگیر شهرت دارد استفاده می شود تا حداکثر طول عمر کاری و مقاومت در برابر زنگ زدگی در تماس با رطوبت را داشته باشد.

تکین بکسل

TEL : 02155422791
Email: info [at] takinboxel [dot] ir
طراحی و سئو توسط:
نانوتجارت

© Copy right 2024 | All ights Reserved | takinboxel Corporation