TEL: 02155422791
لوگوی سیم بکسل تکین بکسل

نحوه بافت استرند های سیم بکسل نتاب تاور کرین

سیم بکسل نتاب یا سیم مفتول مقاوم در برابر چرخش ساختار متفاوتی با استاندارد دارد. سیم ها و رشته ها در همان راستا قرار نمی گیرند مانند روی سیم بکسل های بتاب استاندارد. رشته های داخلی و خارجی سیم ها در جهت مخالف قرار می گیرند. به عنوان مثال قسمت داخلی ممکن است در حالت خوابیده به سمت چپ ساخته شود در حالی که لایه خارجی در حالت خوابیده به سمت راست است. ماهیت این ساخت و ساز به این معنی است که نیروهای پیچشی روی رشته ها و استرند های سیم بکسل نتاب داخلی و خارجی با یکدیگر مقابله می کنند و بنابراین خطر پیچیدگی را به حداقل می رسانند.


این نوع سیم بکسل ها را می توان به عنوان مقاوم در برابر چرخش ، مقاوم در برابر چرخش یا مقاوم در برابر چرخش طبقه بندی کرد. بر اساس تعداد چرخش ها ، طول مشخصی از سیم بکسل هنگام اعمال نیروی 20٪ MBF طبقه بندی می شود. با 1 دور یا کمتر سیم بکسل به عنوان غیر چرخان طبقه بندی می شود. با چرخش بین 1 و 4 ، سیم بکسل به عنوان چرخش کم طبقه بندی می شود و برای چرخش بین 4 و 10 ، طناب به عنوان چرخش مقاوم شناخته می شود ، بالاتر و طناب اصلاً مقاوم در برابر چرخش نیست.

کاربری سیم بکسل نتاب در لیفتینگ با تور کرین


استفاده صحیح و مراقبت از آن باعث افزایش طول عمر می شود. این به دلیل اصطکاک سیمهای داخلی ناشی از کراس اوور رشته ای است که در نهایت باعث از بین رفتن سیمهای داخلی خواهد شد. این موضوع بیشتر در سیم بکسل های بتاب مورد استفاده در لیفتینگ با تاور کرین با دو لایه مشهود است. طناب های دارای 3 لایه رشته یا بیشتر فشار شعاعی را به طور مساوی توزیع می کنند. که اصطکاک و تنش در سیم های داخلی را کاهش می دهد.


بازرسی منظم و دقیق از سیم بکسل نتاب به این دلیل که این رشته های داخلی هستند که اغلب شکسته می شوند بسیار ضروری است و سیم های داخلی شکسته اغلب به دلیل دشوار بودن قابل مشاهده نیستند. خدمات سیم بکسل تاور کرین بازرسی مستقیم از تمام طناب ها با گواهینامه صادر شده پس از اتمام.


طناب مقاوم در برابر چرخش باید از بارگذاری شوک جلوگیری کند.
نگه داشتن دو سر طناب مانع از پیچ خوردگی می شود. سوکت زنی و یا پرس سیم بکسل نتاب به طور صحیح نصب شده به جلوگیری از آسیب کمک می کند. پیچ خوردگی و گره گشایی ممکن است اتفاق بیفتد و در صورت عدم نصب صحیح ، می توانند در تعادل چرخشی نیز تأثیر داشته باشند.

تکین بکسل

TEL : 02155422791
Email: info [at] takinboxel [dot] ir
طراحی و سئو توسط:
نانوتجارت

© Copy right 2024 | All ights Reserved | takinboxel Corporation