TEL: 02155422791
لوگوی سیم بکسل تکین بکسل

مراحل بازرسی کیفی تسمه حمل بار

یک روش خاص برای بازرسی از تسمه حمل بار های مصنوعی بهترین محافظ در برابر آسیب و سو abuse استفاده از تسمه حمل بار است. ما به شما توصیه می کنیم که از یک بازرسی در سه مرحله استفاده کنید. جرثقیل fromservice حذف که قادر به تعمیر نمی باید برای هر آینده use.INSPECTION SYSTEMREMOVAL از CRITERIAWARNINGREMOVE خدمات را از خدمات IMMEDIATELYACIDSNAGSPUNCTURESACIDBROKEN STITCHINGKNOTSUV DEGRADATIONABRASIONSEYE DAMAGEEMBEDDEDMATERIALSMELTING و یا سوختگی EDGE CUTRED COREYARNSWEAR یا آسیب به پوشش نخ SLINGWEBBING andrendered نابود کاملا نامناسب منجر به از دست دادن فوری قدرت است. برچسب چرمی سنگین ، مارک دار و مارک دار ، به تمام اسلنج ها متصل است. اطلاعات لازم توسط آژانسهای نظارتی مختلف ، چرم اصل اصل با مارک گرم است و در نتیجه با دوام ترین برچسب موجود است. نمودار هایچ ، تاریخ ساخت و شماره شناسایی منحصر به فرد تسمه حمل بار نیز شامل می شود. برچسب های سفارشی را می توان با هزینه اسمی نیز پیوست کرد.


علاوه بر این برچسب تسمه حمل بار ، یک برچسب هشدار نیز پیوست می شود این شامل اطلاعات مهم ایمنی در قالب آیکون است تا از موانع زبان ، سواد و درک مطلب فراتر رود. برچسب هشدار همچنین شامل اطلاعاتی برای حذف از سرویس ، از دیدگاه OSHA و ASME است. اقدامات صحیح استفاده ، مراقبت ، بازرسی و کنترل تلفات توسط Lift-It®tag و سیستم هشداردهنده تقویت می شود. در ابتدا انجمن وب تسمه حمل بار و Tiedown سطح اولیه بازرسی را چنین تعریف می کند: برای اطمینان از اینکه از تسمه حمل بار صحیح استفاده می شود و همچنین برای تعیین اینکه تسمه حمل بار الزامات قابل اجرا را تأیید می کند ، توسط یک شخص تعیین شده بازرسی می شود. " انجمن مهندسان مکانیک آمریکا همچنین در بازرسی اولیه اظهار داشت که "قبل از استفاده ، تمام اسلنجهای جدید ، تغییر یافته یا اصلاح شده توسط شخص تعیین شده مورد بازرسی قرار می گیرند تا مطابقت با تمام استانداردهای قابل اجرا را بررسی کند". سطح اولیه بازرسی پس از دریافت انجام می شود تا اطمینان حاصل شود که در هنگام حمل و نقل خسارتی رخ نداده است


همچنین محصولات باید به درستی سفارش داده شوند ، طبق سفارش و مطابقت آنها با مشخصات سازنده است. بدون مشخصات محصولات چاپی ، این مقایسه امکان پذیر نیست. اگر می بایست ثبت های کتبی مربوط به تسمه حمل بار های منفرد را حفظ کرد ، اطلاعات خاص طناب باید در این سطح از بازرسی آغاز شود. در صورت شناسایی خسارت ، کل تسمه حمل بار باید به طور پیشگویی بررسی و از سرویس خارج شود. OSHA شرط می بندد که ، "هر روز قبل از استفاده ، تسمه حمل بار و کلیه اتصالات و اتصالات باید توسط شخص صالح تعیین شده توسط کارفرما از نظر آسیب و نقص بررسی شود." کاربر تسمه تخت حمل بار و فرد تعیین شده / واجد شرایط همچنین باید تعیین کند که تسمه حمل بار برای استفاده مورد نظر ، فشار ، بار و محیط مناسب است. هر شرایطی که منجر به خطری شود باید باعث حذف تسمه حمل بار از سرویس شود. سوابق بازرسی کتبی برای بازرسی های مکرر مورد نیاز نیست. PERIODIC سطح دوره ای بازرسی باید توسط افراد تعیین شده در فواصل منظم انجام شود. این فاصله براساس: دفعات استفاده ، شدت شرایط خدمات و اطلاعات بدست آمده از طریق بازرسی است. توصیه ها برای بهبود عمر مفید لنجهای جایگزین باید خسارت ناشی از احتراق را ارزیابی کنند. فواصل بازرسی دوره ای نباید بیش از فواصل سال باشد.

تکین بکسل

TEL : 02155422791
Email: info [at] takinboxel [dot] ir
طراحی و سئو توسط:
نانوتجارت

© Copy right 2024 | All ights Reserved | takinboxel Corporation