TEL: 02155422791
لوگوی سیم بکسل تکین بکسل

زنجیر و قلاب استاندارد برای پولیفت ها

زنجیرهای بار فرسوده یا کشیده بیش از ابعاد مجاز باید بلافاصله تعویض شوند. برای بررسی ، زنجیره را با حلال تمیز کرده و با استفاده از یک سنج کولیس ، طول داخلی 5 پیوند زنجیر را تحت کشش سبک اندازه گیری کنید. اگر حتی یک حلقه از زنجیره بار به شدت فرسوده ، کشیده یا آسیب دیده است ، بلافاصله کل زنجیره بار را تعویض کنید


پولیفت زنجیریی برای مقاومت در برابر کارهای سنگین حمل و نقل مواد طراحی و ساخته شده است ، اما پس از استفاده طولانی مدت در محیط هایی که ایده آل نیستند ، سایش و آسیب اجتناب ناپذیر است. • هرگز پولیفت زنجیری را در محیط مرطوب یا هوای مرطوب مانند باران رها نکنید. همیشه پولیفت زنجیری را در محلی خشک و با تهویه مناسب نگهداری کنید. • روغن کاری مناسب به افزایش طول عمر پولیفت زنجیری کمک می کند. قبل از ذخیره سازی ، بررسی کنید که آیا آسانسور اهرم خوب روغن کاری شده است. به خصوص مطمئن شوید که قطعات متحرک ، مانند چرخ دنده ها و یاطاقان ، به خوبی روانکاری شده اند. • زنجیره بار و قلاب توجه: زنجیرهای بار و قلاب ها دقیقاً تحت عملیات حرارتی قرار می گیرند. هرگز زنجیره بار را جوش یا گرم نکنید.


قلاب اتصال پولیفت



قلاب های مواد PTA به گونه ای طراحی شده اند که در هنگام بارگیری کمی خم شوند. اگر دهانه قلاب بیش از بعد مجاز کشیده شود ، قلاب تغییر شکل خطرناکی می دهد و باید یک باره ترمیم شود. در صورت استفاده و نگهداری از پولیفت زنجیری ، هیچ تغییر شکل قلاب ایجاد نخواهد شد.

تکین بکسل

TEL : 02155422791
Email: info [at] takinboxel [dot] ir
طراحی و سئو توسط:
نانوتجارت

© Copy right 2024 | All ights Reserved | takinboxel Corporation