TEL: 02155422791
لوگوی سیم بکسل تکین بکسل

سیم بکسل روکش دار باشگاهی DAYCO ژاپن

سیم بکسل های باشگاهی از نوع روکش دار انتخاب می شوند. دلیل این امر اغلب برای جلوگیری از درگیری استرند و یا مفتول های سیم بکسل با قرقره ها و پارگی مفتول های سیم بکسل که مانع از حرکت روان آنها بر روی قرقره و ریل می شود می باشد. سیم بکسل روکش دار در باشگاه ها با سایز های مختلف بر حسب میزان حداکثر باری که بر سیم بکسل باشگاهی وارد می شود مورد استفاده قرار می گیرند.


برخی از دستگاه های باشگاه های بدنسازی بالاخص دستگاه هایی که برای تقویت عضلات پا بکار می روند از سیم بکسل روکش دار باشگاهی در سایز بالاتری استفاده می کنند چرا که قدرت لیفتینگ پا بسیار بالاتر از دست می باشد. در عوض برای دستگاه های باشگاه های بدنسازی که با عضلات دست و یا گردن سرو کار دارند و همچنین سیم بکسل باشگاهی روکش دار مورد اتصال بر روی دستگاه هایی که بیشتر برای عملکرد بانوان طراحی است در سایز های کوچکتر مورد استفاده قرار می گیرد. تکین بکسل وارد کننده سیم بکسل روکش دار باشگاه بدنسازی با برند دایکو DAYCO ژاپن در ایران در سایز های مختلف است.


نقاط ضعف سیم بکسل های روکش دار باشگاه بدنسازی


مغزی سیم بکسل باشگاهی روکش دار که از جنس فولادی با ساختار 7X7 برای باشگاه های بدنسازی مورد استفاده قرار می گیرد دارای قابلیت وزنی بیش از نیاز دستگاه بدنسازی بوده و اغلب با مشکل جدی روبرو نمی شود. در اغلب موارد به سبب سایش سیم بکسل روکش دار بر روی دستگاه های بدنسازی بر روی قرقره ها و تحت بار سطح روکش پلاستیکی که از جنس PVC می باشد به سرعت دچار سایش می شود. این امر سبب می شود تا سطح استرند های سیم بکسل باشگاهی روکش دار عملا لخت شده و در معرض تماس با قرقره قرار گیرد. تماس مستقیم مفتول ها درگیری بیشتر آنها و در نهایت پارگی یک یا چند مفتول سیم بکسل روکش دار را به همراه خواهد داشت. بنابراین دو فاکتور انعطاف و مقاومت سایشی روکش پلاستیکی از مهمترین فاکتور های کیفی سیم بکسل روکش دار باشگاه بدنسازی محسوب می شوند. سیم بکسل روکش دار ژاپنی اصلی دایکو DAYCO که تمام مراحل تولید و روکش کاری پلاستیکی آن در کشور ژاپن انجام می گیرد دارای قابلیت های سایشی بسیار بالا گاهی تا چند برابر محصولات چینی و یا سیم بکسل های روکش دار شده در ایران می باشند.

سایز های کاربردی سیم بکسل باشگاهی روکش دار دایکو DAYCO


سیم بکسل باشگاهی از نوع روکش دار با برند دایکو ژاپن DAYCO در سه سایز مختلف 2.8 به 4.2، 3.5 به 5 و 4.5 به 6 که با ساختار 6 استرندی 6X19 تولید شده اند در تکین بکسل عرضه می گردند. مغزی این سیم بکسل روکش دار ژاپنی با آبکاری گالوانیزه سرد پوشانیده شده و اغلب با روکش به رنگ مشکی عرضه می گردد.

تکین بکسل

TEL : 02155422791
Email: info [at] takinboxel [dot] ir
طراحی و سئو توسط:
نانوتجارت

© Copy right 2024 | All ights Reserved | takinboxel Corporation