TEL: 02155422791
لوگوی سیم بکسل تکین بکسل

انتخاب سایز و ساختار سیم بکسل حفاری

سیم بکسل حفاری در دسته سیم بکسل های پر مصرف صنعتی محسوب می شود که هم در متراژ بالا خرید و مورد استفاده قرار می گیرد و هم دارای استحلاک بالایی و معمولا بصورت دوره ای نیاز به تعویض پیدا می کند. سیم بکسل حفاری به سبب تنوع بالایی که از نظر ساخت، بافت و تنسایل و سایز دارد انتخاب آن نیاز به سابقه صنعتی و مشاوره فنی از فروشندگان و البته متناسب با دستور العمل دستگاه ها صورت میپذیرد.


انتخاب ساختار سیم بکسل حفاری


در میان 4 انتخاب یعنی سیم بکسل حفاری مغز کنفی با بافت سیل، سیم بکسل حفاری مغز کنفی با بافت استاندارد، سیم بکسل حفاری مغز فولادی بافت سیل و سیم بکسل حفاری مغز فولادی بافت استاندارد انتخاب می بایست با در نظر گرفتن میزان قابلیت کششی و انعطاف مد نظر صورت پذیرد. بیشترین انعطاف در میان چهار گزینه پیش رو مربوط به سیم بکسل مغز کنفی حفاری با بافت سیل و کمترین میزان انعطاف که اتفاقا دارای بالاترین قابلیت کششی و حداقل نیروی گسیختگی بالاتر است مربوط به سیم بکسل مغز فولادی بافت استاندارد حفاری می باشد.


انتخاب سایز سیم بکسل حفاری


سایز سیم بکسل حفاری معرف قطر مفتول های بکار رفته در استرند ها بوده که بصورت مستقیمی تعیین کنند مقاومت کششی نهایی سیم بکسل حفاری که دارای کمترین میزان 8 میلیمتر و اغلب بالاترین میزان 32 میلیمتری است می باشد. انتخاب سایز و قطر اولا با محاسبه میزان بار وارده بر سیم بکسل و البته اعمال ضرایب امنیتی صورت می پذیرد.

تکین بکسل

TEL : 02155422791
Email: info [at] takinboxel [dot] ir
طراحی و سئو توسط:
نانوتجارت

© Copy right 2024 | All ights Reserved | takinboxel Corporation