TEL: 02155422791
لوگوی سیم بکسل تکین بکسل

سیم بکسل نتاب DIEPA دیپا و بررسی انعطاف آن

انعطاف پذیری در صنعت سیم بکسل کشی همانند تولیدکنندگان جرثقیل بسیار رواج دارد. با آن دام ها می آیند. یوان یودیل گزارش می دهد
وقتی سازنده جرثقیل یک جرثقیل را طراحی می کند ، ابتدا باید قطر سیم بکسل را انتخاب کند. قطر سیم بکسل اندازه میخ ها و طبل را تعیین می کند. هرچه قطر سیم بکسل کوچکتر باشد ، میخ ها و درام کوچکتر است. کل جرثقیل کوچکتر و رقابتی تر در بازار. بنابراین ، بیشتر طراحان جرثقیل به دنبال سیم بکسل هایی با نیروی شکستن بالا هستند تا قطر سیم بکسل کمتری داشته باشند و متعاقب آن میله ها و طبل های کوچکتر را بدست آورند. "


به گفته این شرکت ، دو نمونه از سیم بکسل های نتاب از Diepa که نیروی شکستگی بالا و سرویس طولانی دارند ، Diepa B 65 مقاوم در برابر چرخش و سیم بکسل مایع مقاوم در برابر چرخش Diepa H 50 است.
جهرینگ اضافه می کند: "کاربران جرثقیل علاقه مند به طول عمر طولانی و ایمن سیم بکسل هستند زیرا گاهی اوقات زمان پایین آمدن تجهیزات گرانتر از سیم بکسل است."


سیم بکسل های Diepa از سیم های منفرد زیادی برای افزایش انعطاف پذیری و مقاومت در برابر خمش تشکیل شده اند که در این میان سیم بکسل نتاب با دارا بودن بیشترین میزان انعطاف و مقاومت بالا در برابر چرخش از اهمیت بالایی برخوردار است. رشته های فشرده ، هسته های فولادی و / یا فشرده سازی کل سیم بکسل ، نیروهای شکستگی بالا و مقاومت در برابر سایش را ایجاد می کنند. ساختار جامد سیم بکسل تضمین می کند که هنگام بارگیری سیم بکسل ، قطر سیم بکسل به طور قابل توجهی کاهش نمی یابد. جهرینگ توضیح می دهد که این مزایای بزرگی را هنگام سیم بکسل زدن در یک سیستم چرخاندن چند لایه روی درام فراهم می کند.


"به همین دلایل تقاضا برای سیم بکسل های نتاب سیم بیشتر افزایش می یابد. بارهای بیشتر شکستن ، افزایش مقاومت در برابر خم شدن در آینده از اهمیت بیشتری برخوردار می شود. تحقیقات و توسعه مداوم ، همراه با آزمایشات در زمینه ، همیشه درهای جدیدی برای بهبود سیم بکسل ها."


در ماه سپتامبر ، دیپا با دستگاه بسته شدن جدید سیم بکسل نتاب تولید خود را آغاز کرد ، این بدان معنی است که "سیم بکسل های سیم ویژه" این شرکت تا قطر 120 میلی متر و وزن 100 تن منفرد موجود است.

تکین بکسل

TEL : 02155422791
Email: info [at] takinboxel [dot] ir
طراحی و سئو توسط:
نانوتجارت

© Copy right 2024 | All ights Reserved | takinboxel Corporation