TEL: 02155422791
لوگوی سیم بکسل تکین بکسل

سیم بکسل استیل روکش دار مقاوم در برابر UV

پوشش پلاستیکی PVC مقاوم در برابر اشعه ماورا wire بنفش روی سیم بکسل روکش دار ضد زنگ 7x7 متوسط ​​، ایده آل برای استفاده به عنوان کابل های محافظ قایق بادبانی
سیم بکسل روکش دار ضد زنگ 7x7 با پوشش پلاستیکی سفید PVC موجود برای خرید در هر متر ، رنگ های سفارشی حداقل 500 متر در هر سفارش خاص در دسترس هستند.

حلقه های استاندارد دارای طول 50 متر ، 100 متر ، 250 متر ، 500 متر و 1000 متر هستند.
طناب و رشته سیم از فولاد ضد زنگ با کیفیت بالا و کششی AISI 316 درجه 1.4401 در شرایط کاملا آستنیتی ساخته شده اند تا حداکثر مقاومت در برابر خوردگی را داشته باشند.

ابعاد و گریدهای کششی مطابق با BS MA 29 است که تحمل قطر اسمی و حداقل مقاومت کششی برای اندازه سیم ها و حداقل نیروهای شکستگی برای رشته ها و سیم بکسل های روکش دار را تعیین می کند.


مشخصات مکانیکی سیم بکسل روکش دار با مغزی استنلس استیل


Break Load = تنشی که اگر به طور پیوسته روی عضوی از سازه وارد شود ، فقط برای شکستن یا پاره شدن آن کافی است. همچنین به عنوان بار نهایی شناخته می شود.

SWL (بار کاری ایمن) = به طور خلاصه تعریف شده ، "بار کاری ایمن" یک خط ، باری است که می تواند بدون ایجاد صدمه ای به خط وارد شود. توجه داشته باشید که بار کاری ایمن بطور قابل توجهی کمتر از مقاومت شکستگی است.

هنگام محاسبه حداکثر شرایط بارگیری ، همیشه باید از عوامل ایمنی استفاده شود. در موارد تردید ، برای ارزیابی بارگیری و مشاوره در مورد فاکتورهای ایمنی مناسب باید از یک مهندس مشاوره گرفت تا اطمینان حاصل شود که بارگیری بیش از حد امکان پذیر نیست.

SWL با استفاده از یک فاکتور ایمنی مشخص ، SF محاسبه می شود که برای S3i Ltd به صورت 6: 1 ارائه می شود

تکین بکسل

TEL : 02155422791
Email: info [at] takinboxel [dot] ir
طراحی و سئو توسط:
نانوتجارت

© Copy right 2024 | All ights Reserved | takinboxel Corporation