TEL: 02155422791
لوگوی سیم بکسل تکین بکسل

اشکال سوکت در تولید اسلینگ سیم بکسل

از آنجا که هیچ یک از کارهای لیفتینگ بار اغلب یکسان نیستند ، ما انواع مختلفی از اشکال و سبک سوکت ها را در دسترس داریم. محبوب ترین نوع سوکت های اسلینگ سیم بکسل گوه ای سوکت های spelter و سوکت های اسلینگ سیم بکسل swage هستند. اینها در قالبهای باز و بسته در دسترس هستند.

ما همچنین دست و پنجه نرم می کنیم ، اولی با فشار ماشین به طور دائمی به محل خود فشار داده شده است. مورد دوم با دست ثابت می شود. یک پریز بدون تعویض دائمی نیست ، که می تواند یک انتخاب عالی باشد. به خصوص اگر قصد دارید بیش از یک نوع کاربرد از طناب سیم خود استفاده کنید.

خواهید فهمید که ما سوکت های اسلینگ سیم بکسل ریخته شده را نیز ذخیره می کنیم ، که از رزین ها برای اتصال سیم و گوه استفاده می کند.

لطفا توجه داشته باشید که ما همچنین طناب سیم و سوکت های اسلینگ سیم بکسل همراه را به طور جداگانه تولید ، ذخیره و عرضه می کنیم. بیشتر اوقات مشتریان و مشتریان ما به مجامع احتیاج دارند ، اما ما نیز خوشحال هستیم که این محصولات را به تنهایی تهیه می کنیم. ما می توانیم اقلام یا چندین مورد را به تناسب نیاز شما تولید کنیم.

با این حال ، اگر به سادگی به مجمع نیاز داشته باشید ، مطمئن باشید که یکی از با کیفیت ترین کالاهای موجود در بازار به شما عرضه می شود! اکیداً توصیه می کنیم فقط به منظور جای دادن پریزها از کمک متخصصان فقط استفاده کنید. این مورد مخصوصاً در مواردی است که بخواهید آنها را بهم بریزید. برای اطمینان از اینکه سطح نیرو و فشار مناسب اعمال شده است ، باید از نوع مناسب دستگاه استفاده کنید!

در حالی که می توان سوکت های بدون سوئیچ را فقط با استفاده از یک انبردست اعمال کرد ، اما با این وجود قوی ترین خاتمه پایان ایجاد نخواهد شد.
سوکت نوعی پایان دهی برای سیم فولادی بکسل است که به طور دائمی در انتهای محصول طناب شما ثابت می شود. این کار به منظور ایجاد یک نقطه لنگر قوی برای تجهیزات شما انجام می شود. این اجازه می دهد تا از آن در سناریوهای مختلف استفاده شود.

تکین بکسل

TEL : 02155422791
Email: info [at] takinboxel [dot] ir
طراحی و سئو توسط:
نانوتجارت

© Copy right 2024 | All ights Reserved | takinboxel Corporation