TEL: 02155422791
لوگوی سیم بکسل تکین بکسل

پرس سیم بکسل

پرس سیم بکسل یکی از معمول ترین راه ها برای ایجاد اسلینگ سیم بکسل می باشد. پرس سیم بکسل دارای مقاومت کششی بسیار بالایی است بگونه ای که پس از ایجاد اسلینگ سیم بکسل به روش پرس و تست کشش که بین دو فک بر روی اسلینگ های سیم بکسلی صورت می پذیرد و برای مشخص شده MBL سیم بکسل تا مرحله پارگی نیز پیش می رود این اتفاق در نقطه ای در وسط سیم و نه در نقطه پرس سیم بکسل اتفاق می افتد. از اتصالات مختلفی برای پرس سیم بکسل استفاده می شوند که مهمترین آنها که مستقیم در پرس استفاده می شود گوشواره می باشد. پرس سیم بکسل توسط دستگاه های پرس ویژه و بین دو فک صورت می پذیرد که قابلیت و توان دستگاه پرس برای قطر های مختلف سیم بکسل می تواند متفاوت باشد.

پرس سیم بکسل

مقایسه فرایند پرس سیم بکسل و سوکت زنی سیم بکسل

مقایسه میان دو روش بسیار عمومی در تولید اسلینگ های سیم بکسلی یعنی فرایند پرس سیم بکسل و سوکت زنی سیم بکسل می تواند در رده های مختلفی از مقاومت کششی در مرحله تست گرفته تا قیمت تمام شده فرایند صورت پذیرد. اتصالات بکار گرفته شده در فرایند تولید اسلینگ سیم بکسل پرسی یعنی گوشواره و بوش ساده تر با حساسیت ها و قیمت پایین تری عرضه شده و عملا فرایند تولید اسلینگ سیم بکسل به روش پرسی فرایندی کم هزینه تر از تولید بصورت سوکت زنی که خود سوکت سیم بکسل می بایست با بکارگیری استاندارد های ویژه ای تولید شده باشد می باشد. فرایند پرس سیم بکسل نیز به منظور تولید اسلینگ که بدون نیاز به چسب و وایر لاک بر خلاف فرایند سوکت زنی سیم بکسل صورت می پذیرد نیاز به زمان محدود تری دارد.

مقایسه فرایند پرس سیم بکسل و سوکت زنی سیم بکسل

تست کشش پس از پرس سیم بکسل و صدور سرتیفیکت

اسلینگ های سیم بکسل تولید شده به روش پرس سیم بکسل قبل از ارائه به بازار که برای عملیات لیفتینگ همراه با ادوات متعددی مانند جرثقیل برقی سیم بکسلی و یا وینچ ها مورد استفاده قرار می گیرند می بایست مورد تست قرار گرفته و سرتیفیکت های معتبری برای آنها صادر شود. تست اسلینگ سیم بکسل تولید شده به روش پرس سیم بکسل و یا سوکت زنی سیم بکسل می بایست بصورت تک تک بر روی رشته های اسلینگ بر حسب WLL یعنی میزان بار مجاز اعمال شده و بصورت مضرف با Safety feature صورت پذیرد. بدین ترتیب WLL*SF میزان باری است که عملیا می بایست توسط دستگاه کشش برای ارائه سرتیفیکت تست کشش اسلینگ سیم بکسل پرسی و یا سوکت خورده مورد تست قرار گرفته و بدون مشکل پاس شود. در طی فرایند کشش و تست اسلینگ سیم بکسل معمولا یکی از رشته ها را نیز بین دو فک تا مرز پاره شدن مورد کشش قرار داده تا عملا تنسایل اسلینگ نیز مشخص گردد.

تست کشش پس از پرس سیم بکسل و صدور سرتیفیکت
تکین بکسل

TEL : 02155422791
Email: info [at] takinboxel [dot] ir
طراحی و سئو توسط:
نانوتجارت

© Copy right 2024 | All ights Reserved | takinboxel Corporation