TEL: 02155422791
لوگوی سیم بکسل تکین بکسل

رابط زنجیر استیل

رابط زنجیر استیلرابط زنجیر استیل Stainless steel connecting link یک قطعه مکانیکی پر کاربرد برای اتصال بخش های مختلف زنجیر استنلس استیل محسوب می شود. در واقع رابط زنجیر است در اتصال نقش یکی از دانه های زنجیر استنلس استیل را ایفا می کند و سبب امتداد بیشتر و اتصال طول های مختلف زنجیر استنلس استیل به یگدیگر می شود. دو شکل مختلف از رابط زنجیر استیل وجود دارد که یکی از آنها بصورت جدا پذیر بوده که توسط یک پین به یکدیگر متصل می شود و دیگری که با نام Quick Link نیز شناخته می شود از اتصال یک مهره بر روی سر رزوه شده در ساختار رابط زنجیر استیل استفاده می کند. بازرگانی تکین بکسل وارد کننده و عرضه کننده انواع رابط زنجیر استیل در سایز های مختلف در ایران می باشد.


مشخصات مکانیکی رابط زنجیر استیل


رابط زنجیر استیل می بایست با مشخصات مکانیکی انتخاب شود که در تست کشش زنجیر است متصل به رابط زنجیر استیل زنجیر در نقطه ای به جز نقطه اتصال دچار پارگی شود. تنسایل مقاومت کششی رابط زنجیر استیل که از مشخصه های مکانیکی بسیار با اهمیت نیز در ساختار آن محسوب می شود 1570 نیوتن بر میلیمتر مربع می باشد که سایز آن متناسب با سایز زنجیر اتصال و در صورت استفاده از دو سایز مختلف از زنجیر است متناسب با سایز زنجیر بزرگتر انتخاب می شود. رابط زنجیر استیل در دو گرید 304 و 316 با مشخصات کششی برابر اما مقاومت شیمیایی متفاوت تولید و مورد استفاده قرار می گیرد.

رابط زنجیر استنلس استیل Quick link

رابط زنجیر استنلس استیل Quick link یکی از اتصالات استیل پر کاربرد می باشد که برای اتصال دو تکه زنجیر که حتی ممکن است دارای سایز های مختلفی باشند مورد استفاده قرار می گیرد. رابط زنجیر استنلس استیل Quick link متشکل از دو بخش اصلی می باشد که که شامل بدنه اتصال که به شکل یک دانه زنجیر قوص دار که در یک طرف برش دارای دنده های بیرونی است و یک مهره که بر روی قسمت رزوه شده قابلیت باز و بسته شدن و تغییر طول اتصال را می دهد. رابط زنجیر استنلس استیل Quick link تنها با باز کردن مهره اجازه ورود زنجیر را داده و با بسته شده مهره به شکل یکی از دانه های زنجیر عمل می کند. رابط زنجیر استنلس استیل Quick link بطور کلی از اتصالات زنجیر می باشد و کاربری چندانی در اتصالات سیم بکسلی ندارد هر چند که در برخی از کاربری ها همراه با انواع طناب ها نیز استفاده می شود. رابط زنجیر استنلس استیل Quick link در هر دو گرید 304 و 316 تولید می شود که در هر دو گرید نیز برابر با 1570 N/mm2 ـنسایل داشته خواص ضد زنگ مناسبی از خود نشان می دهد.

مشاهده جدول
رابط زنجیر استنلس استیل Quick link

رابط اتصال زنجیر استیل 316

رابط اتصال زنجیر استیل 316 connecting link ساده ترین و پر کاربردترین نوع اتصال زنجیر محسوب می شود که شامل دو بخش بدنه و یک پین که البته پس از جدا سازی در سه بخش می باشد که در مجموع با قرارگیری درست پین داخلی در رابط اتصال زنجیر استیل 316 تشکیل یک حلقه بسته که در هر طرف از پین دانه های یکی از دو زنجیر اتصال قرار گرفته است را می دهد. رابط اتصال زنجیر استیل 316 بر حسب سایز زنجیر و قابلیت لیفتینگی که انتظار می رود البته با در نظر گرفتن ضرایب امنیتی مورد استفاده قرار می گیرد. در مقایسه با Quick link رابط اتصال زنجیر استیل 316 اغلب دارای قابلیت های کششی بالاتری بوده و در صورتیکه کاربری این اتصالات زنجیر برای هدف لیفتینگ باشد اولویت به استفاده از این نوع اتصال است. رابط زنجیر استیل 316 خواص ضد زنگ بالایی در برابر آب و رطوبت، کلرید و برخی از اسید ها و محلول های صنعتی رقیق داشته بدون نیاز به آبکاری و یا رنگ کاری سطحی مورد استفاده قرار می گیرد.

مشاهده جدول
رابط اتصال زنجیر استیل 316
حلقه زنجیر استیل گرید 316  گرید 304حلقه زنجیر استیل گرید 316
رابط زنجیر اورژانسی  گرید 316رابط زنجیر اورژانسی
تکین بکسل

TEL : 02155422791
Email: info [at] takinboxel [dot] ir
طراحی و سئو توسط:
نانوتجارت

© Copy right 2024 | All ights Reserved | takinboxel Corporation