TEL: 02155422791
لوگوی سیم بکسل تکین بکسل
TEUFELBERGER سیم بکسل های دریایی و حفاری چاه های نفتی

TEUFELBERGER سیم بکسل های دریایی و حفاری چاه های نفتی

TEUFELBERGER راه حل های ابتکاری سیم بکسل فولادی با کیفیت مداوم بالا برای تقاضای بالای بخش نفت و گاز تولید و تولید می کند. چندین دهه همکاری با تولید کنندگان سیستم و جرثقیل در طراحی سیم بکسل فولادی تلاش کرده و همچنان در تلاش است. تنها تلاش مشترک با مشتریان و تامین کنندگان مواد سیم باعث شده است که ما سیم بکسل های فولادی با عملکرد بالا تولید کنیم که با موفقیت در برابر شرایط آب و هوایی سیستم عامل های نفت و گاز مقاومت می کنند. آب نمک ، باد ، شن و ماسه و غیره عوامل محیطی هستند که سیم بکسل های فولادی TEUFELBERGER توانایی تحمل مقاومت را دارند.


اهمیت طراحی در کیفیت و کارکرد سیم بکسل های حفاری و دریایی


سیم بکسل های جایگزین فقط به تعداد محدودی قابل ذخیره هستند. بنابراین ، هرگونه تغییر طناب پیش بینی نشده به یک تلاش لجستیکی عمده نیاز دارد. به خصوص در سیستم عامل های دریایی ، هر زمان توقف برنامه ریزی نشده جرثقیل هزینه های اضافی قابل توجهی بالا را ایجاد می کند. این هزینه ها غیرضروری است و می توان با استفاده از یک سیم بکسل فولادی با کارایی بالا از TEUFELBERGER جلوگیری کرد. علاوه بر این ، سیم بکسل جرثقیل TEUFELBERGER به طور قابل توجهی هزینه های کل زندگی را کاهش می دهد. زیرا می دانیم چه چیزهایی مهم است: انعطاف پذیری ، کیفیت ، ویژگی های کامل ریزش ، قابلیت اطمینان ، ایمنی و طول عمر.

ساخت یک سیم بکسل فولادی با کارایی بالا نیاز به دانش فنی و ساخت دقیق دارد. فناوری PLASTFILL® توسعه یافته توسط TEUFELBERGER یک هسته فولادی روغنکاری شده است که در یک پوشش پلاستیکی جمع و جور محصور شده است. فناوری تراکم SUPERFILL® فرآیند ویژه ای است که برای فشرده سازی رشته های سیم مفتول یک سیم بکسل فولادی استفاده می شود. سیمهای گالوانیزه و روانکاری ویژه باعث محافظت بیشتر در برابر خوردگی می شوند. این امر در صنعت نفت و گاز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. TEUFELBERGER طیف گسترده ای از سیم بکسل های نتاب فولادی با عملکرد بالا و مقاوم در برابر چرخش را برای بخش نفت و گاز ارائه می دهد که به همان اندازه مانند طناب های بالابر ، طناب های کمکی کمکی ، یا طناب های بوم بالابر موثر هستند. دامنه کاربرد آنها از طناب برای جرثقیل ، وینچ و سیستم های کشش برافراشته دریایی تا حفر طناب برای سیم کش است.

تکین بکسل

TEL : 02155422791
Email: info [at] takinboxel [dot] ir
طراحی و سئو توسط:
نانوتجارت

© Copy right 2024 | All ights Reserved | takinboxel Corporation